Pazartesi, Haziran 28, 2010

Martılara simit attım


Uzun süredir içki içmiyorum ve içki içmem lazım dürtüsüyle kalkıp son paramı biraya yatırıp ne bok yicem lan şimdi diye kara kara düşünüyorum bir herif'in söylediği sözler kulağımda çınlandı yaranın üstüne bir jilet daha atmak,birey olmak,cesaret etmek...falan,filan,falan,filan ne yaptığını merak ettim şimdi ....
Kendi deyişiyle 40 yıllık kalemi ve 40 yıllık duvarlarıyla bir bütün olmuş birşeyler karalıyor olabilme ihtimali yüksektir...Ne olduğunun farkında olmayan bir herif vardı işte o kadar ....
Pozitif düşünce bende 10 günden sonra ciddi anlamda büyük hasarlar yaratıyor...
Zaman,hayat,insanlar,aile,değişim hiç birisi değil özlediğim hatta hiç kimse değil benim özlediğim özlediğim şeyi kestiremeyecek kadar berbat durumdayken insanların kendilerini nasıl kandırdıklarını izleyip eğlendiğim günlerden birindeyim...Onca dayatma,onca ahkam ve onca yalan hepsi bir kutunun içinde bana el sallayan al bizi,koru bizi diye bağıran araçlardan başka hiç bir şey değil...Ne zaman onca şeyin içine girip bu döngüye karışacağımı bilmiyorum tek yapabildiğim penceremden dışarıya bakıp gülümsemek...Hatta gitmeyen birine '' Sende başını alıp gitme ne olur, ne olur tut ellerimi '' diyerekten hüzünlenebilirim, bu kadarını yapabilirim sanırım ...Sonuç olarak yaşıyorum millet burdayım sizleyim görüşmek üzere :)

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Real Time Web Analytics