Cuma, Eylül 17, 2010

Kafamda Filler Tepiniyor

Image and video hosting by TinyPic

Bilööögmm gözümün nuru,başımın tacı,yargılamadan,sözümü kesmeden ihtiyatla dinleyen canım bilöögm çok özledim seni =)
Aslında kendimle ilgili değişiklikleri yazmak isterdim ama hala pek bir değişim olmadı benim sevgili, zavallı hayatımda...Gittikçe dahada azalıp körelen inançlarımı saymazsak eğer aynı monotonluk ve durgunlukta devam ediyorum...Eh birde meniere hastalığı diye bir salgın var başımda içmeden sarhoşum pehehehey çok şanslıyım :) 
Aslında bazen çok zorluyor beni; Baş dönmesinin bir insanı bu hale sokabileceğini tahmin etmezdim...
Hele ki dün kına gecesi adı verilen kanımca hiçbir anlamı ve gereği olmayan insanların toplanıp tepindiği bir topluluk içine girdim ki anlatamam kafamın ne hale geldiğini çıktığımda bi 35'lik bitirmiş gibiydim ... 
Bugünde kızlar geldi bıc bıc sürekli bir konuşma zavallı beynim şu anda can çekişiyor :) 
Ve bu lanet aşırı sinir yapıyor bende herşeye sinirleniyorum  hiç bir hareketi kaldıramıyorum..Hoş çevremde çok normal insan olmadığı için durumu iyice zorlaşıyor tabi...Özellikle yakınımda bu aralar (her zaman  benim istediğim olsun) takıntısına kapılan sevgili arkadaşlarıma söyleyemediğim şeyleri buraya yazarak içimdekileri atmak istiyorum...Cidden huzur istiyorum ailem ve çevremdekiler hasta olduğumu bildikleri halde fazlasıyla benciller...Hala ve hala insanların hareketlerine göz yuman; rahatsızlığını söyleyemeyen; gönüllerini hoş tutmaya çalışan tek taraf benim ve bu rolümden ciddi anlamda fazlasıyla sıkıldım...Birilerinin kalbini kırmaktan korkuyorum..Tek yapabildiğim şaka yoluyla vurgulamak ama hala anlatamıyorum; anlama kapasiteleri fazlasıyla dirençli...En iyi okullarda okuyup 20'li yaşlarının ortasına gelipte hala bir insanı dinlemenin ne kadar yüce bir hareket olduğunu anlayamayan gençler var Adostlar...Şöyle gitsem tek başıma küçük bir kasabaya bir evim; pembe burunlu kedilerim olsa daha ne isterim yahu :) Aslında yazacak çok şey var ama daha hiçbirini kendime bile söyleyemedim..O kadar uzun zamandır hayatımdaki herşey sabit ki değişimi çok fazla isterken bile değişimin kendisinden korkuyorum...İnsanları olduğu gibi kabullenmek lafına artık inanmıyorum gerçekten bir insanı olduğu gibi kabul eden birilerinin olduğunada inanmıyorum ve  (AŞK)ada inanmıyorum tek inandığım bir şey varsa oda herhangi birşeyi samimiyetle sevebilme yeteneği...
Uyumam lazım bilöögüm tekrar gelicim özle beni ....

0 yorum:

Yorum Gönder

 
Real Time Web Analytics