Pazar, Nisan 11, 2010

Belki Birgün

Düşünüyorum da belki birgün hayatımızdan tamamen sürgün ettiğimiz insanlarla ve hep bir parçamız kalan bir yerlerde tekrar yeni bir gençlik oyunu oynayabiliriz roller değişebilir oyuncular aynı kişilikte olmayabilir belki ama biz oynanmış bir oyunu tekrar oynayabiliriz bu sefer rollerimize hakettiği değeri veririz; mesela mutlu son olur bu sefer bu oyunda, Ben düşünüyorum da belki bir gün bir kayıp sonrasında, bir yitirilmişlik başlangıcında biz bu oyunu tekrar oynayabilir/İZ !
Benim aklım hep hata yaptığım sahnelerde kaldı.. ben hep özlenmemesi gerekenleri özledim... Ve ben hep repliklerde kendimi çok kaptırdım.. Ayağım sallandı; benim ayağım çok sallandı, benim ayağım sallandıkça zorlasamda engel olamıyorum belki bir gün... Yasaklı cümlelere sakladığım yontulmamış ne kadar hissiyat varsa içimde ben onları geleceğime büyük bir sabırla taşıyorum... Ben bugünümü belki ve birgün arasındaki o sicimle öldürüyorum ... Tebessümlerimle gizlediğim hep /belki birgün/ ...
.

2 yorum:

Dexter dedi ki...

içinde kusacak bişey kalmamış gibi

Biloğlu dedi ki...

belki bir gün yeniden sarılırız o ben dediğimiz insanlara ve yaparız yeni bir kedi gülüşü daha. yapar mıyız ki acaba :/

Yorum Gönder

 
Real Time Web Analytics