Çarşamba, Nisan 21, 2010

Kel-Ebek

Abajurumun altında minik bir misafirim var şu anda,sürekli çırpınan,ordan oraya savrulan,yanlış ışığa koşan minik bir misafir...
Karanlıktan kaçıp benim ışığıma peydahlanan minik misafir...
Şapşallığının farkında bile değil,bir günlük ömür için bu kadar savruluş ne için ??
Sende bilmiyorsun değil mi neden bu kadar değersiz şeylere tapındıklarını...
Sende dışardakileri savrulduğun bu huzurlu yere çekmek istiyorsun değil mi...
Bende istedim...
Ama olmadı sığdıramadım hepimizi...
Ben onları çağırdıkça, karanlıkta kalan ben oldum; uyarıyorum seni böyle bir hataya düşme...
Tek bir terliğe bakar yeltenirsen o abajuru dar ederim sana...
Aptal kelebek nasılda bana benziyorsun ne söylersem söyleyeyim boş dimi ?
Tamam yatmaya gidiyorum bak pencere açık.. Al ışığıda bırakıyorum ne yaparsan yap...
Son bir nasihat sana küpe olsun desem o kadar miniksinki ne küpesi...
Ne yaparsan yap sadece 1 günlük , 1 ömürlük unutma bunu...
       

4 yorum:

stuven dedi ki...

sevdim kelebekle konuşmanı:)

lolli dedi ki...

Teşekkür ederim sizde olmasanız zaten yalnız hissedicem burdaa hehe :)

C3Moi dedi ki...

3 gün odanda yaşarsa ve seni gece ısırırsa görürsün gününü :D

lolli dedi ki...

hahahah sabah yerleri silerken cesetini görüp merasim yaptım adın ne senn ya cemil diim bari c3moi yazmak pek bir meşakatli :):)

Yorum Gönder

 
Real Time Web Analytics