Çarşamba, Nisan 14, 2010

İsyanım geldi

Canı sıkılaaaan,Canı sıkılaaaannn mütemadiyen sıkılıyorum işte...
Üniversiteyi bitiriyorsun ki bu baya meşaketli bir süreç oluyor, Çevrende gözleri yeni yeni açılan; amaçları,hayalleri olan bi ton adamla büyümeye çalışmak daha zor oluyor...hem popüler olucaksın,hem kariyer sahibi olacaksın,hem paran olacak,hem iyi olacaksın... Üniversite başlangıcında herkesin düşündeki gelecek aynıdır.. iyi iş,çok para,çok para,iyi iş,deli gibi aktivite günlüğü... Üniversitenin son senesinde delice bir telaş aman napcam,? Nereye gircem? Stajımı şurda mı yapsam acaba? Hem yapsam orda kalabilir miyim? torpil bulmak lazım vs. vs. vs. üniversite bitince sanki 10 yıl tıp okumuşsun gibi ay bu senede biraz dinleneyim diyenler çok olur o kısımda bende yer alıyorum mesela..Bu düşünceye kapılan biri varsa aranızda okuyan veya yeni bitirmiş olan sakın diyorum... yapacaksan git tatilini yap sonra terin soğumadan koşmaya devam yoksa geçmişdeki hayallerin ve şimdi ki üşengeçliğin birbirine girerse vay haline.. vay halimee vaaaay ... 
Neyse üniversite bitti arada kurslarmış,seminerlermiş, kpss'ymiş peee girdim kazanamadım; pek çalışmamıştım zaten ama bana en çok koyan barajı geçemeyen ve ulan bu mal dediğim bir kaç kişinin devlete (!) sırtını bir güzel yaslaması ve benimde havalarını güzel bir şekilde telaffuz etmem oldu... gel zaman - git zaman bir kaç iş görüşmesi - bir kaç iş deneyimi ve yavaş yavaş umudun kırılması azla yetinme davranışının ortaya çıkması ne olsa yaparım artık çıldırcam krizleri ...Ankarada oturmamın bir eksikliği oldu bölümümle çok tezat çünkü ankara'daki dış ticaret firmaları istanbula oranla devede kulak kalıyor... Tabi istanbul'dan bir iş bulup özel şirketten çıkarılma riskini hiçe sayıp bi ev tutup orda yaşamaya cesaret edemiyorum... Kısaca isyanım geldi, yazasım geldi işte ?!

4 yorum:

dusunenbalik dedi ki...

Ne olacak bu işsizlik,bu umutsuzluk hali ben de bilemiyorum.Güzel şeyler olmuyor bu da can sıkıyor :)

lolli dedi ki...

Geldimi topyekün gelir sorunlar aynen o dönemdeyim ben umarım düzelir bişeyler balık hanım :)

öylebiri dedi ki...

ben nolacam acaba.. sınıfta bile kalabilirim :S
sadece aşk ve tembellik yüzünden..

ama okul bitince uydurukta olsa bi iş bulacağım ümidindeyim.. hadi hayırlısı

lolli dedi ki...

bencede sakın oturma yatmaya bir alışıyor insan başını alamıyorsun sonra evde oturmaktan :)

Yorum Gönder

 
Real Time Web Analytics