Cuma, Nisan 09, 2010

Fermuarlardan Evlilik

Ben kararsız keçinin tekiyim 2 senedir adam gibi bir blog tutturmaya çalışıyorum fakat yok temasıymış, yok yazısıymış,yok resmiymiş YOK YOK YOK.. tamam artık aldığım 3328327823. karar olsada Artık ben bir karar aldım adam gibi BloG Tutmaya karar verdim !! (?) böyle isyan dolu bir ilk yazı yazmak istemezdim fakat zor günler geçiriyorum mesela bugün sevgili büyük abimin nişanı vardı ve ben giyecek bişey bulamadım bulamadığımdan ziyade ah şu fermuarlar yok mu? ne kadar aptalca yapıyorlar kapanmıyor biraz daha esnek bişey yapsanız hop diye kapanabilcek ama yok kapanmıyor, birde işsiz olunca insan fermuarlar hiç mi hiç kapanmıyor tek suç bu fermuarlarda nefret ediyorum fermuarlardan..!? her neyse yaptık nişanı geldik mikmik gülüşmeler herkes çok memnun, herkes mutlu, herkes zengin, herkes kariyer sahibi,herkes süper un kurabiyesi yapar,herkes evli,herkes yüzük takmalı ve evlenmeli ... herkes herkes KES !
geriliyorum ya her ne kadar kelebek taklidi yapmaya devam etsem de yok benden olsa olsa kelek olur...Evlilik olayına çok soğuk bakıyorum kime söylesem şu cümleyle karşılaşıyorum ''ben evlenmem diyenler ilk evlenen olurmuş biliyorsun değil mi ?''
Bilmiyorum güzel arkadaşım, hala bilmiyorum, bilmekte istemiyorum.. Abimin 2. evliliği olacak ilk evliliğinde 10 sene flört dönemi yaşadılar 'ebedi aşktı' gözümde hiç birbirlerine bağırdıklarını bile görmedim... ne mi oldu ? ortada gülen surat bir bebek kaldı... mahkeme kararları kaldı... görüşme günleri kavgası kaldı... şimdi karı kopmuş geliyor..
boşandıktan hemen sonra gitti herifin tekiyle evlendi... yalnız yapamıyormuş evde bir erkek olmadan olmuyormuş vs vs ...ve şimdi abim başkasıyla evleniyor die sulu gözlü iyilik abidesi eski yenge rollerine girdi.. gülen suratı kullanıyor bize karşı...
Çevrenizde bu kadar çok hazin sonla biten evlilik varsa inanç diye bir şey kalmıyor..Karar verdim ben kahraman olucam ömrümün sonunda :) ilk yazımda bu kadar cumborLoP bir giriş yapmamın tek sebebi merhaba ve hoşçakalları becerememektendir ....
                                                                                                           

1 yorum:

C3Moi dedi ki...

bende sıkldım temamdan yeni tema bakıcam yaaaa

Yorum Gönder

 
Real Time Web Analytics