Perşembe, Nisan 22, 2010

Bugün

 
Kös kös oturdum bütün gün kitap okudum,televizyon izledim,Terasta oturdum birkaç saat müzik dinledim; mütemadiyen sıkıldım hiç dışarı çıkmadım..Güvercin geldi bir ara ki ben kesinlikle onun başka bi canlı olduğuna kanaat getirdim gayet rahat bir şekilde benimle oturdu ne korku ne kaçmak elimi uzatsam sanki sevdirecek o derece korkusuz ve pervasız bir güvercin yani bir insana güvercinin bile ilginci rastgelirmi geliyor işte güvercinin bile en acaibini buluyorum...Ben Böyleeyyyyyiim,Ben Böyleeyyyyyiim ♫
Abim şu laptop masalarından almıştı dün bir tarafını kırmıştı yanlışlıkla bugünde ben diğer tarafını kırdım daha gelmedi gelip görünce kıyameti kopartacak sanırım çünkü yapıştırılacak gibi değil ama çok iyidir böyle cani gibi anlattım kız kardeşine dövme,piercing için para veren hiper bir abim var =) İşte günler böyle tıngır mıngır ve monoton bir şekilde devam ediyor; 72 kişi olmuşuz bu arada 1 senedir bu blog var ama ilgilenmemiştim daha önce yaklaşık 1 aydır blog tutuyorum hoşgelmişsiniz,iiki gelmişsiniz :)
Bugün kendime baya güzel bir blues keyfi çektikten sonra sizlerlede paylaşayım  4'ü birden Rock Me BABY !




0 yorum:

Yorum Gönder

 
Real Time Web Analytics